HTML

Keletiember

A történeteim arról szólnak, hogy én hogyan vagyok spirituális. Milyen jelmezt hordok, milyennek látszik ebben a jelmezben a világ, milyen feladatokat kapok, és hogyan oldom vagy nem oldom meg őket. Az, hogy leírom segít nekem megérteni és feldolgozni az eseményeket. És persze kinevetni magamat, amikor nem sikerül. Mert ez az egésznek a lényege. Egyszer sikerül, egyszer nem. Amikor nem, akkor jót nevetünk az egészen, felállunk, leporoljuk magunkat és újra próbálkozunk. Ennyi az egész.

Friss topikok

  • Evelin Buri: Evi! Ne hagyd abba.. Soha!!! Ezentúl azt is írd meg, ha csak a sarki szatócsba mentek, kérlek :-)... (2013.10.10. 18:21) Hong Kong 4. nap
  • Evelin Buri: Drága Evikém! Először is nagyon boldog szülinapot kívánunk Neked utólag is; másodszor pedig szere... (2013.09.30. 21:19) Szülinapompomporom
  • majdnemember: Kacsacsőrű emlős, vagy hód :) (2013.09.02. 13:08) Táguló Világ
  • easylife: @Evelin Buri: Jajj, ez nagyon jól esik. Ebben az ingerszegény környezetben minden visszajelzés, am... (2013.08.26. 09:23) Búcsú Pekingtől
  • easylife: @Barna Anita: koszi Anita. zavarba hozol. :)de a rajzaidat szívesen látnám. bármilyet. (2013.08.23. 02:40) Kihívások napja

Címkék

"Dolgos" hétköznapok

2014.02.22. 22:12 easylife

Amilyen az én hétfőm és keddem volt, na az mindennek nevezhető, csak dolgosnak nem. Alig vártam, hogy Norbi elmenjen a gyárba, kiraktam a ne zavarjanak táblát, fejemre húztam a takarót, és ki sem mozdultam egész délelőtt. Délben, mikor már kezdtem éhes lenni megfürödtem, ittam egy kis vizet és nagy nagy szeretettel gondoltam a reggelire, meg az eljövendő vacsorára. Aztán jógáztam, mert ahhoz legalább üres gyomor kell. És folytattam a semmittevést estig. Na jó, ez nem teljesen igaz, mert egyszer mikor észrevettem, hogy egy idős pár napozik (csak arcra) a medence mellett az egyik nyugágyon, azonnal lesiettem én is. Hátha tudnak valamit, amit én nem. De nem tudtak. Még becsületből ott ültem 10 percet, de lobogtatta a szél a hajamat rendesen.

Az utolsó estén elmentünk még egy utolsó sétára a parton,

DSC_0357.jpg

 

DSC_0376_1.jpg

majd Norbi elvitt vacsorázni egy kis helyi étterembe. Az este több szempontból is furán sikerült. Először is a Monastirben tett rövid városnéző körünkből kiderült, hogy szebb város, mint bármelyik másik hely, ahol eddig jártunk Tunéziában. Nem is értettük, hogy eddig miért nem nézhettük meg. A másik, hogy az étteremben a pincér nagyon fura figura volt. Annyira örült neki, amikor egy-egy fogást elénk rakott, hogy hangosan nevetett magán, cuppogott és majd elájult a saját nagyságától. Még soha nem láttam ilyen elégedett pincért. 
Ezen az estén határoztuk el, hogy vissza kell még ide térnünk a gyerekekkel is a nyáron. Sok munka van még abban a gyárban. 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://keletiember.blog.hu/api/trackback/id/tr445787117

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása