HTML

Keletiember

A történeteim arról szólnak, hogy én hogyan vagyok spirituális. Milyen jelmezt hordok, milyennek látszik ebben a jelmezben a világ, milyen feladatokat kapok, és hogyan oldom vagy nem oldom meg őket. Az, hogy leírom segít nekem megérteni és feldolgozni az eseményeket. És persze kinevetni magamat, amikor nem sikerül. Mert ez az egésznek a lényege. Egyszer sikerül, egyszer nem. Amikor nem, akkor jót nevetünk az egészen, felállunk, leporoljuk magunkat és újra próbálkozunk. Ennyi az egész.

Friss topikok

  • Evelin Buri: Evi! Ne hagyd abba.. Soha!!! Ezentúl azt is írd meg, ha csak a sarki szatócsba mentek, kérlek :-)... (2013.10.10. 18:21) Hong Kong 4. nap
  • Evelin Buri: Drága Evikém! Először is nagyon boldog szülinapot kívánunk Neked utólag is; másodszor pedig szere... (2013.09.30. 21:19) Szülinapompomporom
  • majdnemember: Kacsacsőrű emlős, vagy hód :) (2013.09.02. 13:08) Táguló Világ
  • easylife: @Evelin Buri: Jajj, ez nagyon jól esik. Ebben az ingerszegény környezetben minden visszajelzés, am... (2013.08.26. 09:23) Búcsú Pekingtől
  • easylife: @Barna Anita: koszi Anita. zavarba hozol. :)de a rajzaidat szívesen látnám. bármilyet. (2013.08.23. 02:40) Kihívások napja

Címkék

Kitekintő

2013.08.09. 10:02 easylife

Izgatott már nagyon, hogy hol is vagyunk mi elhelyezkedve. Ezért felszerelkeztünk 2 napi hideg itallal és átmentünk a lakóparkba. A terv az volt, hogy keresek egy embert, elmutogatom neki, hogy szeretnék bemenni a házba, felliftezni a tetejére és kitekinteni egy lépcsőházi ablakon. Gondolataimban volt egy olyan kimenetele a dolognak, hogy meglincselnek és kivezetnek. A lakópark bejáratánál a kaput ugyanis egyenruhás biztonsági őr vigyázza. Mi egy kis oldalkapun közlekedünk, amit nem őriz senki, de ki van rá írva valami nagy betűkkel piros alapon. Én ártatlan vagyok. Egy árva karaktert nem tudok értelmezni belőle. De eddig bármikor ki-be járhattunk senki nem szólt hozzánk semmit.  

Tehát bátran elindultunk. Egy sanda oldalpillantással felfedeztem, hogy az ajtó tárva nyitva van, hát gyorsan bementünk. A földszinten egy fa ülőgarnitúra volt, utána a lépcsőház és a liftek. Sehol senkit nem láttunk, ezért gyorsan hívtuk a liftet.

DSC_0386.jpg

A liftben kicsit meglepődtem, mert csak 22-ig volt a számozás, én pedig határozottan megszámoltam, hogy 25 emeletesek a házak.
Van egy félelmem a házak tetejétől, mert mikor a Zalka Máté úton laktunk, néha elromlott a lift, és a szomszéd házban felmentünk a 10.-re, ahol már nem volt semmi, csak a gépház, aztán át lehetett menni egy üvegtéglás folyosón a mi házunkba. És közben rettenetesen féltem. Azóta nem nagyon merek felmenni semmilyen lifttel a legfelső szintre. Ezért hát nagyon izgultam, de nem hátrálhattam meg. Mi lett volna a tekintélyemmel a gyerekek előtt. Szerencsére gyorsan felértünk, és nem is mertem volna álmodni azt amit találtunk. Tárva nyitva volt a tetőajtó, és kimehettünk a tetőre. A 22. emeleten. Itt aztán kiderült, hogy miért nem volt 25-ös gomb. Mert az épületek közül néhány csak 22 emeletes volt, és nagy zavaromban pont egy ilyenbe sikerült belógnunk. Íme a látvány: 

DSC_0382.jpg

DSC_0380.jpg

DSC_0383.jpg

DSC_0384.jpg

DSC_0385.jpg

A gyerekek nagyon féltek, úgyhogy csak ennyire volt időm. le kellett mennünk. De majd Norbit is felviszem a 25 emeletesnek a tetejére. azt mondta neki soha nem jutott volna eszébe.  
Lefelémenet nem úsztuk meg és szembetalálkoztunk egy családdal. Egy kicsit meg voltak lepődve, de nem tulajdonítottak túl nagy jelentőséget a dolognak. Megúsztuk.

Ha már fényképek, akkor itt van még néhány.

Búbos, a gyerekek barátja. A szomszéd utcában lévő éjjel nappaliban lakik. Melegben beviszik, hűvösebb időben kirakják a bolt elé a földre. Minden reggel meg kell nézni és meg kell vele csipegettetni valamit. Pénztárcát, kisautót, hátizsákot. Elég támadókedvű jószág. Mikor eljövünk, mindig kiabál utánunk, hogy Áp, Áp. Ezért aztán ez lett a keresztneve. Búbos Áp.

 

DSC_0376.jpg

Csináltam néhány képet a környező utcákban is. Többet nem mertem, olyan ciki fotózgatni. Ez egyáltalán nem egy turista központ.

DSC_0400.jpg

Ez egy szállodának a személyzeti bejárata. Mindent kihajigálnak és kiöntenek az utcára. Törmeléket, ételmaradékot, szemetet, felmosóvizet. Itt mosnak, szárítanak, tárolnak. Nagyon büdös van:

DSC_0402.jpg

Ez a bolt. Kb olyan méretű, mint a Sas úti Spar. 3 utcányira van tőlünk. Ebben nincs teknős. Szeretem. :

DSC_0401.jpg

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://keletiember.blog.hu/api/trackback/id/tr935453242

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

majdnemember 2013.08.10. 09:59:56

Anyának is továbbítottam az új címet, meg Tatinak... Szóval mindenki olvas mostmár.

Anya üzeni, hogy Fütike szuperul úszik és hogy a jövő hét biztos jobb lesz.

Majd telepítse skypot.

Pic
süti beállítások módosítása